Nejčastější dotazy

Nejčastější

Můj účet

Vyúčtování

Lustrace

Advokát

Služby nevyžadující registraci (např. placená služba jednorázových lustrací v CEE) je určena široké veřejnosti.

Pro použití ostatních služeb je potřeba registrace, přičemž služby jsou určeny pouze podnikajícím subjektům (právnické osoby, advokáti, živnostníci,...).

Registrace není možná u fyzických osob - spotřebitelů bez IČO.

Pro obchodní dotazy nás kontaktujte e-mailem, obratem se Vám ozveme.

Jinak je míra telefonické podpory ujednána ve smlouvě, ve které jsou uvedená příslušná telefonní čísla.

Pracovní doba je od 9:00 do 17:00, v urgentních případech je však možné volat i mimo pracovní dobu.

Telefonickou podporu pro ostatní uživatele neposkytujeme, neváhejte nás však kontaktovat e-mailem!

Data jsou bezpečně uložena v hostingovém centru s nepřetržitou fyzickou ostrahou, daleko nad rámec zabezpečení běžných kancelářských prostor.

Neoprávněný přístup k datům či jejich zneužití je kromě pověsti společnosti chráněn vysokou smluvní pokutou.

K vedení spisu tak nepotřebujete vlastní server, nemusíte řešit aktualizace softwaru a spisy máte vždy na dosah ruky.

Každá služba má svůj vlastní ceník, který je vždy uveden v popisu příslušné služby v prezentační části služby.

Například:

  • Lustrace - Více informací - Ceník
  • Advokátní spis - Více informací - Ceník
  • apod...

Pro plnohodnotné využívání doporučujeme aktivovat si službu Datovka a službu E-mail, pokud je ještě nemáte.

Jsou to služby zdarma a datové zprávy se Vám tak budou hned zatřizovat k případům, odkud na ně můžete i jednoduše odpovídat (např. použitím vlastních šablon).

Pro používání našich služeb není potřeba uzavírat písemný smluvní vztah.

Používáním služby však souhlasíte s jejími smluvními podmínkami, které jsou uvedeny v popisu služby.

Pokud smlouvu v písemné podobě potřebujete, kontaktujte nás.

Většina služeb je hrazena kreditovým způsobem, t.j. sami si nabijete kredit ve výši, v jaké uznáte za vhodné, systém Vám po připsání částky zašle příslušný daňový doklad a služby můžete používat.

U některých služeb nabízíme také smluvní vztah umožňující platbu na fakturu zpětně, např. u služby e-PR, ČTÚ, autorizované konverze apod.

Některé služby (Případy, Monitor ISIRu, apod.) jsou placeny vždy na kalendářní rok dopředu, přičemž systém k prodloužení služby vyzve e-mailem.

Pro individuální pomoc se systémem poskytujeme Skype školení se sdílenou plochou. Prosím kontaktujte nás pro domluvení termínu.

Prosím také nám dejte vědět, se kterou částí systému máte potíže.

Jinak základní představení služby viz video, dále pak viz popisné části dalších služeb (Datovka, Řízení) či kompletní dokumentace.

K jednomu vytvořenému účtu (IČO) může přistupovat více osob.

Seznam osob, které mají mít do iSpisu přístup, je možné zadat v sekci Nastavení - Nastavení skupiny.

Zde je možné také nastavit úroveň oprávnění přístupu příslušných osob.

První e-mail uvedený u skupiny je výchozí - jsou na něj zasílána veškerá upozornění apod.

Pokud chcete být upozorněni na pokles kreditu, je potřeba zadat výši, u jaké má systém na pokles upozornit v sekci Vyúčtování - Stav

Pokud Vám kredit klesl na nulu a potřebujete urgentně lustrovat, kontaktujte nás - povolíme Vám dočasné čerpání služby do mínusu.

Daňový doklad je zasílán e-mailem na e-mailovou adresu zadanou u registrace.

Daňový doklad je opatřen elektronickým podpisem a není zasílán poštou.

E-mail s daňovým dokladem je zasílán hned po přijetí platby (on-line u plateb kartou, do druhého dne při platbě bankovním převodem).

Veškeré daňové doklady je také možno stáhnout po přihlášení v sekci Vyúčtování - Faktury.

Fakturační údaje si můžete nastavit nebo opravit v sekci Nastavení - Nastavení skupiny.

Pokud je chybně údaj na zálohové faktuře, po opravě si vygenerujte novou. (Neuhrazené zálohové faktury systém ignoruje.)

Pokud je chyba v už vystaveném daňovém dokladu, napište nám.

Nejčastějším důvodem bývá nedostatek kreditu nebo zakázané audio-textové služby u vašeho operátora.

Pokud chcete, napište nám Vaše telefonní číslo a čas odeslání SMS, stav doručení odpovědní SMS prověříme.

Odeslání SMS je zdarma, zpoplatněn je až příjem odpovědní SMS s kódem.

Do CEE se zapisují pouze pravomocné exekuce, zatímco uvedená exekuce zřejmě ještě pravomocná není.

Postup je takový, že poté, co věřitel zašle exekutorovi návrh na exekuci, exekutor obestaví majetek, pak zkoumá oprávněnost exekuce, vyzve dlužníka k dobrovolnému plnění apod., a až po nějakých lhůtách, často měsících, se exekuce stává pravomocnou a je zapsána do CEE.

Viz také Popis - Centrální evidence exekucí.

Kontaktní údaje

Sokordia, s.r.o.
Antonínská 18, 602 00 Brno, Česká Republika
IČ: 29190088, DIČ: CZ-29190088

Zapsaná v obch. rejstříku vedeném KS v Brně v oddíle C, vložce číslo 64409.